söndag 14 oktober 2012

Välkommen hit!

Då var den startad, bloggen jag har funderat på att starta ett bra tag. Idag när jag och min lilla familj var ute på en promenad bestämde vi att det var dags att genomföra mina planer och nu är den skapad. Tack Emma för hjälpen!

Som ni kan se till vänster så har jag precis fått en son som tar upp större delen utav min vardag. Det är han som styr nu mera, inte jag. Därav kommer mina recept här förhoppningsvis passa andra barnfamiljer som inte har all tid i världen att lägga på mat. Även om tiden inte är den samma som förut så älskar jag att vara i köket, har jag tråkigt så hittar jag ofta på något att baka eller laga. Gör jag inte det så letar jag runt på nätet efter nya och spännande recpet som jag sparar i minnet och lagar vid tillfälle. Bloggen kommer på så vis även fungera som en kokbok för mig. Det blir ett ställe där jag kan spara de allra bästa recepten som jag gillar alldra mest.

Har du synpunkter på det jag skriver eller har någon fråga så lämna gärna en rad eller två under kommentarer så svarar jag så fort jag kan!

1 kommentar: